SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Monday, March 29, 2010

Tag dari k'mya

alahii ada soalan laks dri k'myna nie..jom-jom kita jawab.hiks..dah la permulaan mau jwb tag nie..

1) Adakah anda merasa anda HOT?

ya ya aku memang merasa aku nie HOT sesangat lah..HOT ditempat koje aku,diluar la...orang sekekliling aku la..apa lagik erk..aaa diumah lagik la HOT..cuace panas kang krg ni..tu jerla.

2) Upload wallpaper PC/Laptop yang anda guna sekarang?



3) Cerita pasal gambar ni?

crita dia simple jerk la..sejuk mata memadang gambo air terjun nie..lau g tempat mcm nie sure best la..

4) Kali terakhir makan pizza?

uishh lama beno aku x mamam pizza nie..sekuat ingatan aku la kn rasa-rasanya tahun lepas la kut..tu nasib bek ada orang mau blanja aku mkn..lau x ermmm

5) Lagu terakhir anda dengar?

yooo lagu jangan pisahkan yang dinyanyikan oley dadydores..ahh lagu yg membuatkan aku teringat sangat2 dekat aku funya sayang la.yallah engkau kekalkan lah perhubungan yg aku kecapi bersama insan tersayang..aminn hiks.

6) Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?

oo aku layan facebuk.ym.friendster sambil2 wat kojer la..manyak kojer diopis ni.sambil tu buat tag yg diberikn ni

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

ZANA- untuk gelaran yang dipangey oleh tema-teman sepejabat la
ANA- mak/ayah adik badik aku la yg panggil gelaran tu
IBU- hehe mestila aku funya tunang nama manja tu..
DO- yang ne sahabat baek aku diumah pangey..siott tul dia boh nama tu..ish ish
LONG NA- anak2 sedara sepupu panggil

8) Tag lagi 5 orang, siapa lagi yang anda nk tag

1-aiza
2-hanim
3-nadirah
4-linda
5-teda

9) Siapa orang nombor 1 pada anda?

oh rakan aku yg sama-sam keja di opis desingner

10) Katakan sesuatu pada orang nombor 5?

la nak kata apanya..no 5 tu teda untuk aku tag.hihihtu ja leh jawab erk

11) Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?

lorr dia kawan aku time sekolah dulu tu nadirah

12) Bagaimanapula dengan nombor 2?

ohh akak hanimnie aku kenal masa chat-chat d forum..rakan e-bidadari tu

13) Kata-kata cinta untuk orang yang nombor 4?

my friend aku doakan ko cepat-cepatla temu jodoh ya..walaupun kita jauh,tapi kita tetap masih berkawan kan..

14) Berikan 5 yang anda tahu tetang orang yang tag anda?

* bakal menjadi aku funya ipar atau biras
* merantau dinun jauh dengan suami tercinta
* tengah mencuba untuk dapatkan permata hati..insyallah k'myna suatu hari
allah akan makbulkan doamu
* isteri kepada seorang panglima TLDM
* sangat comei tau

okey beb aku dah selesai buat tugasan yg kamu beri nie..tengokla lau ada salah impom la ana yer k'myna..almaklum la baru nak blajo buat tag nieh..ok cukup setakat ni dolu la tugasan aku untuk ari ini..byeee

2 comments:

  1. okies ana..terima kasey sudi buat tag dr akak ya.. nak nyanyi sikit la ~ jangan pisahkan, aku dan dia..tuhan tolonglah ku cinta dia ~

    ReplyDelete
  2. samala gn ana pon kak..teringat sangat2 kt adi kak..nak jumpa maklumlakn jauh..heheh owhh abg lom balik cine ker kak :)

    ReplyDelete