SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Friday, March 12, 2010

besday my cousin~BABY MASTURA



Alhamdulilah sudah besar aku funya cousin nie genap usianya 5thn pada 12-03-2010.budak nie pandai berckp ditambah puloks pandai bergaya-gaya..huhu kalau bab2 baju.alat mekap no1 la dia..pkai bju nk semacam gn kasut+subng mcm2 lagila..kemarin aku funya mklang ada la uat cikit besdy party tuk baby..mak aku yg uat kek icing tuk dia 3bji tu fuhh manyak2..tp masa bby potong kek aku teda disana kerna aku berada di alor star.
aku pegi bnk mau selesai urusn aku dgn phk bnk..berkali2x fon aku berbunyik lagu JEN-LO..mls aku nk lyn kerna tme tu dlm bnk dhla tgh discuss dgn en.anuar.aku buat xedah jerla..ermmm selesai tu brula aku nengok di scren fon qupanya aku funya CAYANG coll..cian dia aku x-pickup coll dia..apa lagik trus aku uat out coll.tkan no cyng aku.hampeh operator jerk yg ckp"sorey please trai letter"mintak aku tinggalkan pesanan..apalagi tinggalkan jerla pesnn tu moga2 cyg aku coll bliks..
'helo abah askum,ibu nie,maafla tdi ada dlm bnk xdpt jwb coll abah la.nnt abah coll blik yer.askum" ha itula ayat-ayat yg ku tinggalkn kt voice cyng aku tu..
slesai keluar bnk aku trus memecut kreta ku untuk pulang ke umah nu..mau g besday baby tu.kn cian dia xnmpk muke aku tu..dlm sibuk2 perjln tu tetiba aja hjn trun laks dgn lebatnya di alor star.sampaikn nk drive ngak nmpk jln.dahla aku funya cermin mata xbwk.aduhhh slow-slow ku drive kreta dijalanan..zassssssssss vrommmmmmmmm smpai juga akhirnya aku dgn slmt diumah..apalagi trus amik moto pecutla ku g umah mklng ku..walaweeiii qamainya orng smua.hihihi malunya aku..hanya tinggl laksa kegemaran ku saja yg terhidng diatas meja tu..yg lain boliowwwww daaaa...xapalah aku teda kisah..

No comments:

Post a Comment