SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Monday, March 8, 2010

Luahan hatiku..kih kih :D

yuhuu cembali lagik dgn blogs aku yg telak ku update.ermm dlm bln nie aku sungguh tertekan dgn karenah macam2 orang disekeliling aku.entahlah aku nk ckp pon serba salah.mana edaknya manyak perkara yg aku kena buat.kekadang tu aku macam nk nangis aja.tp apakan daya..biarla aku pendamkan apa yg tersirat dihati ini..mudah-mudahan aku dpt selesaiknnya dgn sedirik..yaallah engkau maha pendengar.engkau kuatkanlah semangat aku ketika ini.aku mohon padamu yaallah..semalam aku ada bual dgn mak aku hehe ada menda yg aku mau mintak sama mak aku tu.teng teng aku mintak mak aku belikan laptop untuk aku.hihi :D mula tu muka mak aku tu biasa aja.pas aku ckp itu terus berubah mimik muka mak aku tu..muahaha nk gelak juga aku masa tu.ermm mak aku ckp ujung bulan nie mak belikan.waaaa terus suka dan suka aku mendengar mak aku ckp gitu.ngeh4x..mula tu aku mmg nk belikan sndrik laptop tu.tp apakan daya.gajiku ciput sajork.hnya ckp mkn aku sajork.keh2x..tp xapa aku da jji yg aku akn gnti cembali pabila money ku mencukupi untuk mak aku nnt..bila dipikirkan balik spptnya aku yg kna blikan sndrik..hahah3x

No comments:

Post a Comment