SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Tuesday, April 6, 2010

1st Catatan Untuk Bln 4.....Aku KeCiWa

seperti yang aku katakan aritu aku tengah menunggu sesuatu keputusan kan..so sekarang keputusan tu suda aku terima.tp hampa perasaan aku samala jugak dgn aku funya tunang mR.adilas...lagik cian dia.berganda-ganda lagik sedihnya tu..xapa abah kita terima saja k kptsan tu dri eN.zaiDi

Begini ceritanya..aritu aku punya tunang mR.adilas mintak aku submit sesuatu dgn en.Zaidi tu..ok la aku cakap boley nnt ibu tolong discuss dgn en.zaidi erk..pastu aku pon terus la call en.zaidi tu wat apoiment dengan dia.kang nnt aku terus terjah kesana mo dia x ada x kenaiyanya aku nanti..ohhh tidakkk la..aku mcj kat en.zaidi tu nk jumpa.last dia bilang OK dia ada nanti kt pejabat.tetapkan tarikh & waktu la aku nie..Ari jumaat pagi-pagi lagik aku bangun semata-mata nak setalkan hal aku dgn Mr.adilas nieh.selesai sajork aku mengemas umah & memasak~harus didolukan ini semua~sebab rutin harian ku erk..selesai semua aku siap-siapkan diri mo kuar.tp harus diingatkan aku kena mintak izin dolu dari Mr.adilas.kang dia xkasi aku p puloks.mampuih aku.kena marah la jawabnya..time aku mo anta mcj kt mR.adilas tetiba fon aku ada macuk mcj.qupanaya mR.adilas awai lagik yg mcj tanya aku nak p jumpa dia bila.last aku jawab mo p sekarang boley x?..mR.adilas ckp OK..wahhh suke suki la aku..muahaha...ohhh x boley sonok lebey kang cedih jadinyer..huhuhuh

Aku bukannya p corang-corang..tp aku p dgn sahabat baik aku NANI namanya..ermm aku terus drive keta menuju destinasi pertama aku la kan dh buat apoiment ari tu..so dictu la aku nak p..drive funya drive smbil borak-borak gn nani nie.xsedar da smpai pon..walaweii qamai la fuloks.hihiih...okies teda mengapa aku da buat apoimentkan so teda masalah bg aku..fuji diri sendiri..selesai park keta terus capai henset & terus buat pangilan kt dia katakan aku suda sampai nie..

Alamak kenapa ko xmo jawab laks En.ziadi oiiii...cuba sekali lagik.last jawab jgk ko yer.hahaha...perbualan aku dgn En.zaidi~~~~~~~~~

Aku : asalamualaikum en.zaidi.saya zana nie yang buat temujanji aritu
En.Zaidi : wasalam yer yer sya kenai..ada kt mana sekarang nie?..dah smpai ka?
Aku : ya dah smpai
En.Zaidi : tp saya lum ada di opis lagik la..sya ada hal cikit..
boley zana tunggu dak.dlm jam 1 sya smpai
Aku : erm apa jam 1 bru ada..ermm ok ok saya p tmpt lain dulu la erk..
(dlm htiku nie hnya thn jer yg thu..dh tau kata ada temujanji ish3x)
En.Z :ok asalamualaikum
Aku : wasalam

nani kita nak p mana nie.jam 1 baru dia ada.ermmm xkan lah kita nk blik xkuasa kudrat aku nie.alang-alang da d a.s p la jalan mana pon..ishhhhhhh
mula la mikiran aku nie beserabut..tu belum discuss lagik dgn dia..
cmnila nani kita p PACIFIX aku nk tgk kain sut jup.nk pkai kndri bln 6 nieh..
smpai pasifix jalan punya jalan mak aiii dekat jam 1 da ne..weii jum jum kita p jumpa en.z....terus zassss kesana pulak aku nie..aiyaaaaa....
ha smpai je sana aku dh nampak muka en.Z tu...siap duk tepi cermin lagik meja dia

salam en.z ka.ya saya...ohhh saya zana yg call td tu...ohhh nie la zana(nk ngorat ker ahaks) dgn muka dia buat cmtu..adoiii...ok aritu sya ada mai la tp en.z tak dak last saya tingal la dokument-dokument yg mintak tmpoh ari tu..ada terima ka..ya ya saya terima..tp.....
erm tp apa lak..cuma 1 dokument ja lum ada lagik..aku pon tanyala dokument apa lak yg tercicir tu..dia cak dokument 'tuttttt'...alamak cmana mR.adilas leh tak boh nie.aduii..masalah lagik..fenin fenin aku.sok sek sok sek duk discuss ok da hbis..dia bilang minggu nie nak gtau kptsn tu...

so ini ari aku terima panggilan dri en.z yang mengatakan perrmohonan aku dgn mR.adilas tu dgn dokument2 semau tu da setal..Tetapi 1 surat tu HQ mR.adilas xmo sign.bertamabh keciwa la aku nie..cuma 1 surat tu jak..lau setal suart tu compom selesai segala hal-hal nie..jd en.Z ckp sya xleh nk buat lagi lah..ermm ok la lau macam tu..tu yang aku keciwa tuuu.....

mode: lepaih nieh kena p lain tempat la erk..huhuhu
sabo-sabo

No comments:

Post a Comment