SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Sunday, March 28, 2010

Semalam...

Semalam aku boring yang termat-amat sangat lah..tak tau nk buat apa dh diumaah tu..nk tgk tv pon malas..so aku tergerak nk mmbaca buku yg brbnyi………..tajuknya seperti dibawah…hehehe..

GERBANG PERKAHWINAN
PERSEDIAAN SEBELUM BERKAHWIN

Setiap orang yang akan berkahwin perlu melengkapkan diri dgn p’sediaan trtntu yg meliputi ilmu fardu ain & fardu kifayah samada yg b’kaitan dgn p;sediaan fizikal,mental.ekonomi & social….
aku nie nak amik tau jgk la sblm melangkah kea lam berkawen nieh kan..nak tnya orang aku malu..kang nnt dikatan dh x sabo-sabo lak aku nie.ishhh malaih aih..dri dorunk duk mengata kat aku bek aku baca sndrik kn.so time aku p kursus qitu dapt la sebuah buku nieh.ermm .aku diumah lau teda kojer buku nie lah yg jd bahan bacaan aku lau aku busan..busan..tak pon buku pesona pengantin..wahhh bunyi mcm best jak buku tu knkn..aku mau tgk warna-warna bju pgntin yg terbaru nie.na tau kot-kot berkenan dihati ku nie..ermm usha-sha gak gubahan hantaran tu..semua cantek-cantek blaka la dlm buku pesona tu..bermula dlm mikiran aku yg serabut nie mau membuat segala persiapnnya..walaweiii krng dah nak masuk bln 4 nie..x berapa bulan lagik ja kn..hurmmm…bercita sal nk buat siapan nie aku pon ada tanya jgkla dgn Mr.adilas~pangilan ABAH aku pangey~ermm cemana dgn tarikh kawin kita BAH..mak pon ada tanya jugakla dgn IBU~mr.adilas funya pangilan pda aku..ya ABAH tau nanti kita bincang ya..IBU lau kita dpt tau keputusan tu kita tetpkan tarikh yg secepat mungkin na..itula ayat-ayat manis dri cyangku nie..nak discuss didepan mata cayangku ni duk jauh..hanya SMS saja yg menghubung kn aku dgn cayangku ni..xmgapa walaupun jauh dimata tp namamu hanya terpahat dihatiku slamanya ..
semalam cayangku ni xda pon SMS @ Call dri dia..ermm aku mula la naik mikir hal lain..ngeee~~~…perasaan nie kekadang lau dilayan makin menjadi-jadinya..so aku biarkanlah..aku ada menghantar SMS kt cayangku tu..tp tak dibalas..keciwa aku.so aku malas da nk ulang-ulang masuk bilik nk tgk skrin nset aku nie..so aku biarkanlah..selesai solat magrib semalam aku pon amikm la fon aku tu..nah amikk kau mak aiii manyaknya Call dri cayangku.hihi…pas aku buka la SMS yg dihantar oleh cayngku nie bnyinya” IBU CALL ABAH BLIK SKRNG”..apa lagik aku trus la wat call tu…hem.hem almaklumlah lama x ketemu..lama la aku melepaskn rindu tut p melalui talipon aja lorr..lau didepan mata kn seronok..hiihi…ok la nnt-nnt la aku smbung cita nie lain…
mode : harap-harap segala yg dirancang berjalan dgn lancer..mudah-mudahan..amin…
sabar-sabar ya ABAH CAYANG :)

2 comments:

  1. abah ibu..rancang & bincang bebaik ya. nanti pape keputusan inform AMYNA ye, kami ni jauh...uhuksss!

    ReplyDelete
  2. wokey..nnt ibu impom sama mokcik & pokcik awal erk

    ReplyDelete