SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Monday, February 8, 2010

AkHiRnYa KaU PeRgI JuA...Al-FaTeHaH..




Al-Fatehah buat arwah tokwan ku yg sudah cembali kerahmatulallah pada 16/01/2010 jam 2.45ptg..semoga arwah ditempatkn dikalangan oranr-orang yg mukmin..AMIN...

gambar nie aku ambil masa arwan wan aku terlantar sakit diumah..masa nie dia dh xda respon apa-apa dh.wan aku diserang penyakit "STROK" sebelah kanan abis lumpuh..dh dekt 3thn arwah kena strok..aku mmg rapat dgn arwah wan nie..sblm arwah pergi arwah ada pesan pd aku suruh aku jaga istrie dia(tok aku la).cian skang tok aku tinggal corang diumah dia.tapi malam2 aku ada p jenguk dia.alhamdulilah tok aku tu kuat orangnya.dia tabah hadapi semua tu..yg pergi ttp pergi kn..yg hidup nie pon 1masa nnt akn pergi jua..

MODE:nnt aku smbung lagiks cita nieh..zassss

1 comment:

  1. ya ana betul tu.. moga roh tok wan d tempatkan d kalangan hamba yang soleh dan d cucuri rahmat Allah s.w.t.

    ana...tokwan ni duk kat mana? dekat dengan umah ana juga ka? al-fatihah..

    ReplyDelete