SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Thursday, July 1, 2010

SHOPPING-SHOPPING DENGAN MYPREN A.K.A NANI

Wokey hari ni aku nak kongsikan cerita aku pada hari khamis tu last bulan jun…kejap ja rasanya nak menjelang bulan 7..heheheh…bergetar-getar hati ku nie.hahahha
Khamis a.k.a semalam aku plan dari awal lagi dengan best pren aku nani mau pergi shoping shoping di PASIFIC MALL dekat dengan lencong barat…uols tau dak?..hehhhe…Kebetulan semalam tu aku bekerja separyh hari aja(halfday) so alang-alang aku hafday boley lah aku plan nk p beli barang-barang hantaran perkhawinan aku tu..yeyeyey…suke suke!!!...
Jam diumah masa tu dekat pukui satu..masa tu aku baru aja sampai umah.kan baru balik dari kerja.so rasa kepenatan jugak lah.Tapi x pa aku kan dah berjanji dengan nani..Sampai umah tu aku terus sms dia bagitau yang aku nak gerak p loq staq mall tu awal cikit..aku takut sat lagi ujan pulak..sebb aku tengok langit diatas sudah kehitaman la..
Lepas selesai bersiapkan diri untuk keluar,aku terlebey dahulu mintak izin sama tunang tersayang a.k.a Mr.adilas..Yeyy signal hijau dia bagi.Tapi dengan syarat aku mesti pulang awal diumah.Dia xmau kasi aku balik lewat-lewat malam..hehheh Ok sayang,ibumu menurut perintah.muahaa!!!
Bergerak ke loq staq mall dalam jam 4..Tapi tetiba aja pren aku ajak ke umah husben dia kejap dekat dengan muzium padi(gunung keriang)..katanya husben dia sms suruh pergi amik duit..wahhh bertuahnya dia ne..huhuhu…Sampai ja kat umah husben dia,aku nampak husben dia hulurkan wang kertas berwarna teng+teng+teng….hehhehe…Lepas tu terus haku gerak pulak ke tempat yg aku nak tuju tu..Last sampai sana dah lewat dalam pukui 6.00ptg…Nampak kan dah lewat..ish!!!.....
Terus masuk dalam pacific tu…Tempat yg pertama aku tuju dibahagian kasut..kasut yg cadang nk buat hantaran aku..Lawa-lawa jugak aku tengok siap ada sales lagi yooooo….heheheh…apa lagi belek p belek mai yes yes aku berkenan dengan kasut tu.Warna cream aku amik sebab nak sessuai dengan handbag aku nanti…Lepas tu aku tuju pulak bahagian kasut lelaki..kasut nie untuk bakal suami yang tersayang aku la..muah.muah.muah…dah bekenan aku amik jala..heheh reganya pon muleh tahan la yo dari rega kasut aku tu,,,tapi kasut dia mahal lagik..Selesai ja dibahagian kasut tu..aku menuju pulak kebahagian body shop..Lama dah aku duk cari body shop nie..di town loq staq xdak tau..hanya di sini saja ada…usha-usha barang tu last berkenan gan body care,,,pili pilih mai amik jugak..Tapi aku amik sekali dengan set women+men…sebab murah cikit kan..
Selesai semua aku beli..sudah tiba la masa aku bergerak balik umah..time tu dah dekat kul 8mlm dah..huhuhu aku taku sayang aku Tanya aja.kan sebentar tadi tu dia sudah pesan kt aku..hehehe..Ok next week mak aku pula mau ajak aku ke perlis.katanya nak p beli apa ntah..lupa sudah aku.hiihihi
Sekian dulu cerita ceriti aku..atau sok sek aku pada hari ini..vrommmmmmmmm…Rempit..ahahahah!!

No comments:

Post a Comment