SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Friday, July 2, 2010

LUNCH TIME AKU HARI NI *_*

Selalunya orang time lunch tengahhari akan makan nasik berlauk yang sedap-sedapkan..hehhehe tapi aku arine lain cikit dari yang besa..ahhahaha

Menu untuk makan tengahari aku iaitu ROTI GARDINER COCO+AIR MILO 1 KOTAK...

inilah makanan tengahari aku.ahhaha :)sodap

aku bukan apa malas nak keluar g cari kedai makan.Besala ditempat koje aku nie x banyak kedai yang bukak waktu tengahari.almaklumlah coti jumaat/sabtu..tapi aku lain ciket kena kojer hari ni...huawawawawa

Diriku rasa kemalasan nak drive keta p cari..Tak pa lah makan roti+milo pon dah ok
nanti aku balik umah ngappp nasi sedap-sedap puloks..ihik's!!!

No comments:

Post a Comment