SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Wednesday, July 21, 2010

al-fatihah buat cikgu shahronniza......

Al-Fatihah haku sedekahkan kepada insan yang bernama CIKGU SHAHRONNIZA yang telah kembali ke rahmahtullah semalam...

Sayu hati aku mendengar perkabaran beliau dari sepupu aku RAZLIA(lia)...Sebenarnya sepupu aku tu mcj semlm...Tapi pagi tadi baru aku baca...Yaallah menitis air mataku..Insan yang selama nie menjadi guru kepada budak-budak SMKJ...Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..amin...

Haku tak beberapa pasti sakit beliau..Information tak lengkap.Cikgu sharon nie yang aku tau orangnnya comei..Kecik molek..Suka senyum dia...tak pernah lekang dibibir..Masih terbayang-bayang lagi wajah ayu dia.Dia seorang guru matematik di SMKJ.

Beliau sangat tegas dalam mengajar tau...apa-apa pun kawan-kawan semua marilah kita sedekahkan al-fatihah @ yasin untuk beliau....

MODE : sayu haku pagi ne..huhuhu

No comments:

Post a Comment