SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Friday, August 13, 2010

Lappy Ditangan Mr.Adilas Skrg Ini (*-*)

Ermmmm....
lappy aku sekarang ini berada dengan suamiku mr.adilas
dia mintak aku tinggal kejap lappy tersebut.katanya mau belajar cara-cara menggunakanya
terpaksalah aku akur :)...haku tidak kesah..lappy aku lppy suamiku jua..hahhahah

So lepas neh hanya boleh on9 di opis sajork...nak on9 dirumah PC sudah tidak ada..alallala
berada dipeneng sudah lappy ku tu...
semalam baru mr.adilas bawak kesana.
semalam jugaklah mr.adilas anta aku balik umah..
heheheh sebelum neh aku ke peneng..menemani suami tercinta sekejap...(alasan bapok)kahkah!!!!!!

ok la uols bye!!!!!!

No comments:

Post a Comment