SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Friday, August 13, 2010

Berbuka Puasa Di Felda Lubuk Merbau......

n3 sebelum neh kn aku cakap ke peneng menemani suami tercintakan...
so semalam baru mr.adilas hantar aku pulang ke kg..ecehceh...hahah!!!!

Masa kat peneng lagik mentua aku call hubby aku tu..nak tanya pasal apa entah aku pon tak tau.heheh
lepas selesai mentua aku & hubby aku berbual ditalian,mr.adilas bagitau
" ibu kejap lagi kita berbuka puasa dilubuk"
hahhh yeker..heheh ok lau macam tu ibu suka :)

Masa Ondaway balik ke lubuk mentua call cakap kata tak payah la beli lauk pauk & kuih-muih.mak dah buat semua..aku bagitau sama mr.adilas..
mr.adilas cakap ok...Tapi aku tak seronok la..bukan apa ini kali pertama mau berbuka ramai2 di lubuk..tambah2 aku pertama kali pula tu..hehheh

last aku mintak mr.adilas singgah kejap kat bazar ramadhan GURUN..nge~~
Plan mau beli jugak lauk pauk & kuih-muih tu
jalan2 punya jalan mr.adilas mintak aku belikan cikit aja kuih & lauk
ermm terpaksa la akur..huuhuhhu
semalam aku beli ayam golek 1 ekor..kuih campur-campur cikit lah..heheh itu jerk

Sampai lubuk pon dah jam 7.25...mentua pon tanya kenapa lambat sgt sampai..mr.adilas cakap jalan jem..haku hanya mampu tersenyum aja.:).hehehe
time berbuka tu semua ada di lubuk..best sesangat lah..
selesai semua after solat magrib aku dgn semua duduk berehat di ruangtamu..fuhhh kenyang perut..dah la mentua masak banyak sungguh lauk pauk...semuanya sedap-sedap belaka...haku siap tamabh lagik yoo..hahahah..(kna cntol mkn lorr)...

Jam tepat 10.00 malam mr.adilas ajak aku balik umah aku lah di bkt triak nun..
sebb esoknya mr.adilas kna balik kojer dipeneng nun..x ke letih dia nnti..sian jugk haku..last haku yg drvie..bagi mr.adilas lelapkan mata sekejap
sampai umah haku pon dh jam 11..

mode : seronok dpt berbuka puasa bersama2 famly lubuk :)

No comments:

Post a Comment