SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Wednesday, June 2, 2010

RIANG RIA KAMI SEMUA :)

Asalamualaikum...pembuka bicara aku aku untuk petang yg senja ini..
meh-meh dekat aku nak kongsikan hari-hari gumbira aku bersama dengan kekawan aku sempena wesak day..allalala...

wukeh 29-30 aku ada ternampak baner iklan disetiap jalan sepanjang aku balik kojer..THE ROYAL HOT AIR BELLON huwaaa bestkan :)...bukan selalu dapat mai negeri kita nie belon oqang puteh no.Nak nak jugak aku kesana nanti..Balik umah apa lagi terus bincang ngn member aku,,,biras aku sis mina,,mau ajak sama sama ke pertunjukan belon udara tu..Rasa mau naik aku belon tu..ishhh suke suki la :)

Jumaat dalam jam 4ptg aku dengan kawan-kawan aku gerak ke TAMAN JUBLI EMAS...Mak aiiii orang punya la qamai..mau tak ramainyakan dah nama pon karnival belon udara.heheheh
Jalan pon jem tersangkut-sangkut sang kancil yang aku bawa nie.dah la kebas kaki kaki aku menekan pedal minyak+class..haishhhh nk marah pon ada tau...tapi simpan jak..muahahhaha...

Hambik kau sekali tu tercari-cari aku mau pakingkan sang kancil nie..mana mana pakin nie..k'mina dah jauh ku tingalkan..maap yer sis..heheeh..jalan jem teruk kan kan..hehehe..Cari punya cari paking nasib baik ada jugak..apa lagi aku rembat la itu paking..Lorrr kena hati hati dahla park ditepian sungai tu..haippppp nasib nasib la..lau x pandai control alamatnya mandi sungai la muahahhaah...

Walalalaaa terus masuk tapak carnival tu.orang pon ramai berpusu pusu mau rebut nak nek belon..tapi sayangggggggggg tiket sudah habis dijual..terhad tiketnya...hambik kau!!!!!!!....

Alang-alang dah p nak juga ada kenagan kan..heheh pa lagi teus bergambar la kitarang...



ne ar karnival tu :)



belon udara sedang dinaikan oley mereka mereka..



gelagat masing-masing



kami is white and pink color..

okey sekian sudah cerita aku untuk petang rabu nie..hahaha

No comments:

Post a Comment