SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Friday, June 18, 2010

MAK LANG SELAMAT MELAHIRKAN BABY BOY YG KE-4

Yesza!!..syukur syukur alhamdulilah..aku dapa berita yg mengatakan mklang aku aka adik ipar emak aku..hehe telah selamat lahirkan seorang hero..huhu..musti comel bby nie..

maklang aku melahirkan baby boy di hospital kuala nerang.dekat dengan kampung halaman dia..Dengar kata mklang aku nie senang bersalin..selepas kerja aku balik amik tok aku diumah terus meluncur ke hospital k.nerang dengan harapan nak tenguk bby dia..Last sampai sana tercari cari aku parking..hish!!...Nasib baik ada mamat hensem tu nak kuar.yeszaa leh la aku rembat paking dia..huhuhu...

Terus masuk dalam wad dengan tok kesayangan aku.muahh tok..heheh cucu nak bodek..uweks!!hahha..Sekali tu cari-cari mana katil mklang aku nie..ha tu dia tok duk ujung sana tu..jom kita p dekat..leh tengok depan mata cucu tok na..ekekek

Mak aiiii..baby nie comel sangat..merah sunguh dia..orang tua-tua cakap lau bby merah akan putih gebu's..tapi mklang aku nie mmg anak-anak dia putih belaka..hihihi

Tersentuh hati tengok bby nie..hurmmm xlma aku pon akan jadi macam tu jugak kan..cuma perlu sabar jela..dink dink****

Nanti-nantilah aku upload gambar baby boy tu yer..hari nie diriku rasa kemalasan la..hehhe sorey..

Wokeh takat nieh dulu taiping aku..calobabuji..alalalal(hindustan)

No comments:

Post a Comment