SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Friday, May 7, 2010

Permohonan Baru.....

Khamis jam 1 lebey aku bergerak menuju ke wisma persekutuan untuk memohon MYKAD yang terbaru.Mykad yg sebelum nie tidak boley pakai suda.disebabkan gambar aku yang comel(ahaks2x fuji diri) telah kabur warnanya.aku pun tidak tahu kenapa boley jadi begitu.Mungkinkah disebabkan melekat pada plastik purse aku :) mungkin juga tu..Mana tidaknya panas-panas purse tu melekit la gambar MYKAD aku tu..Wajah yang chantik pon sudah tinggal separuh...muahahahah kelakar lau korang tinguk tau..

Menungu angka giliran dipangey untuk bertemu pegawai JPN..hahahah...Lama sungguh aku nungu..tak xpangey2x jugak lagik angka aku nie.perut dah la berbunyik nak makan.
lama-lama menanti akhirnya tiba giliran aku menatap wajah cik akak manis JPN...hehehe :)..Nasib baik aku memakai tudung warna hitam.sure xkena tukar la...nasib nasib..

Selesai sesi gambar aku diminta membayar duit RM10 hengget aja..aku ingtkan kena RM50 keatas..hahah!!!!...selesai buat pembayaran aku diminta lagi menuggu untuk dapatkan MYKAD sementara aku..Gimana agaknya wajah aku dlm MYKAD yang tebaru nanti..:D....Harap-harap chantik la akak tu amik yer...lau x hampagas la aku nanti..wokey slip mykad yg terbaru merupakan 1keping kertas yg ada lambang JPN diberikan pada aku buat sementara ini..Adeiii macam mana mau letak nanti dalam purse aku nie..dah la besar..alamatnya kena lipat la jawabnya...Fadan muko..Ahahah!!!

Mode : lepas nie kena amik AWARD dari k'myna..
Harap-harap pandai la nanti aku nk menjawabnya..hihi
lau x akan ku rujuk sama sifuku jua nanti..Haippp :)

No comments:

Post a Comment