SeLaMat DaTanG KePaDa PeNgUnJunG BLogS AdiAnA

kepada semua kawan-kawan selalu la uols terjah ke blogs haku yang veley-veley simple funye...

Friday, May 21, 2010

HEPY MOTHER DAY'S

Sempena hari IBU aku tidak melepaskan peluang untuk haku ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada sesiapa yang bergelar IBU/ yang bakal bergelar jua nanti..Saja aku tepek kan cerita nie.padahal dah lama berlalu kan.kan.kan..heheh

Ok malam tu saja aku buat serprise untuk mak aku..aku ada buat makan-makan cikit malam tu.Alhamdulilah mak aku suka dengan majlis itu..Aku teda lah jemput ramai pon.cuma bestfriend aku yang betul-betul rapat dengan aku saja aku jemput malam tu..

Menu untuk jamuan malam tu aku tempah khas dekat member aku yg diujung kampung tu..
Satey+cucur udang+bihun goreng+nasik impit+kentang goreng+laksa...

Begitulah serba ringlasnya cerita aku untuk blog aku nie...
zasssssssss...sambung cerita Adnan Sempit....Lucu bangat......

No comments:

Post a Comment